Crystal nails South London

Crystal nails South London
Zapraszam do mojego sklepu !!

CRYSTAL NAILS w UK

ZAPRASZAM
******

Tuesday 26 June 2007

WIECZOR PANIENSKI LAURY:) ---> Hens party

9.o6.2007 miałam okazje robic pazurki na wieczorze panieńskim córki mojej sąsiadki z ulicy...dziewczyny zyczyly sobie manicure z malowaniem...to bylo pierwsze moje takie doświadczenie i byłam bardzo zdenerwowana co odbiło się na jakości zdjec( niestety ręce mi się trzesly). Do tego byl straszny upal i lakiery się ciagnely, były geste...to tez odbiło się na moich wzorkach... bardzo mi to utrudniało prace.
Jakby tego bylo malo, baterie w aparacie sie wyczerpaly i zrobilam tylko tyle fotek;/






Ja w ramach tego wieczorku mialam pomalowane paznokcie, kazdy inaczej ...to byl dobry pomysł, dziewczyny chociaż miały w czym wybierac :):):)


1 comment:

  1. Wow! To Ci dopiero wybór :) Świetny pomysł, żeby każdy paznokieć był inny! Dużo pracy i inwencji twórczej :) Trzymam kciuki, rozwijaj zdolności! Pozdrawiam - Paula :)

    ReplyDelete